Home › Zalety

Zalety poczty biznesowej SmartMail

 

Dane statystyczne dostarczają informacji o jakości obsługi klienta

Optymalizuj czas odpowiedzi na wiadomości – zwiększaj zadowolenie klientów!

Statystyki systemu poczty SmartMail pozwalają na optymalizowanie czasu zatrudnienia. Dokładne dane pokażą, w jakich godzinach przychodzi najwięcej maili i po jakim czasie najczęściej odpowiadają na nie Twoi pracownicy.
Dzięki takiemu pakietowi danych przełożeni mogą odpowiednio dzielić zadania na swoich pracowników oraz sterować ich czasem pracy.
Szczegółowa analiza pokazuje, którzy pracownicy najczęściej czytali i odpowiadali na maile kontrahentów.




Przyspieszamy obieg informacji pomiędzy pracownikami – usprawniamy komunikację

Łatwa możliwość podejrzenia, czy dana korespondencja jest obsłużona

  System podpowie, czy ktoś właśnie odpowiada na daną wiadomość. Pozwoli to uniknąć wysyłania zdublowanych odpowiedzi.
Wiemy dokładnie, kto zapoznał się z wiadomością i kto na nią odpowiedział.
Wszystko w jednym czytelnym widoku.

Pracownicy mogą przypisać status korespondencji, co pozawala na oznaczanie danych wątków jako zakończone.
Do każdej korespondencji można dodać notatkę, co ułatwia wewnętrzną wymianę informacji i przyspiesza ewentualne zapoznawanie się z poruszanym tematem.

Dostarczamy moduł gotowych schematów odpowiedzi – szybka optymalizacja i dobra treść!

Skracamy czas odpowiedzi do minimum, gwarantując jej dobrą jakość i rosnące zadowolenie każdego klienta.

Stosowanie gotowych schematów odpowiedzi skraca czas pracy nad korespondencją do kilku sekund. Szybka odpowiedź i odpowiedni standard przesłanej wiadomości są gwarantami zadowolenia klienta.

Gotowe, dobrze przygotowane i wyczerpujące odpowiedzi dają klientowi poczucie obsługi na najwyższym poziomie. A to dzisiaj liczy się w każdej branży!


Wszystko w jednym miejscu bez ryzyka kasowania wiadomości, z pełnym archiwum maili

Bez obaw, że ktoś usunie ważne dla Ciebie informacje

  Wszystkie wiadomości przychodzące i wychodzące przechowywane są w systemie. Użytkownik nie ma możliwości ich kasowania, może jedynie przenieść je masowo do archiwum. Ta funkcjonalność gwarantuje możliwość odnalezienia każdej wiadomości, która znalazła się w systemie poczty biznesowej. 
Takie działanie jest gwarancją, że żadna wiadomość nie zginie i zawsze będzie można do niej powrócić.
 

Szybkie filtrowanie i wyszukiwanie wiadomości

Nie trać czasu na poszukiwanie informacji – SmartMail to duża oszczędność czasu

 
Szybkie dotarcie do poszukiwanej wiadomości gwarantem oszczędności czasu. Wbudowane mechanizmy pozwalają na wyszukiwanie, jak i filtrowanie po określonych parametrach.
Przeszukiwanie korespondencji nigdy nie było tak proste.

 
Mechanizm doskonale sprawdza się w sytuacji, gdy SmartMail jest podłączony do skrzynki mailowej obsługującej zgłoszenia ze sklepów internetowych.
Tutaj znajdziemy informacje o zamówieniach, statusach płatności, realizacji wysyłki i inne.


Dostęp do aplikacji za pomocą przeglądarki z każdego miejsca na świecie

Szybki, skuteczny i bezpieczny

  Daje możliwość przeglądania i odpowiadania na pocztę o dowolnej porze.
Pozwala na pracę wielu osób jednocześnie - niezależnie od tego, gdzie właśnie się znajdują.
Łatwy dostęp z poziomu przeglądarki internetowej daje nieograniczone możliwości budowania interakcji z klientem.
Globalne zarządzanie aplikacją przez przeglądarkę www
Dane statystyczne dostarczają informacji o jakości obsługi Klienta
Wszystkie wiadomości w jednym miejscu dzięki bezpiecznemu archiwum
Przyspiesz obieg informacji między pracownikami dzięki usprawnionej komunikacji
Usprawnij swoją pracę przy pomocy gotowych schematów wiadomości
Filtruj i szukaj wiadomości z pomocą rozbudowanych narzędzi